فروشگاه لوازم آرایشی لیلیوم

بررسی قیمت خرید لوازم آرایش لیلیوم

فروشگاه لوازم آرایشی لیلیوم

بررسی قیمت خرید لوازم آرایش لیلیوم

بایگانی
  • ۰
  • ۰

ریمل با برس انعطاف پذیر مک مژه ها را فوق العاده حجیم و طول آنها را بسیار افزایش داده،این ریمل به علت داشتن قلم موی خاص و انعطاف پذیر،موجب سهولت در استفاده از این ریمل شده، همچنین این ریمل مک مناسب انواع مژه ها و چشم ها میباشد و متناسب با هر فرم چشم و مژه ای میتوان حالت فرچه ی ریمل را تغییر داد تا به طور کامل تمام مژه ها را پوشش دهد. ضد آب است و همین باعث می شود با عرق و رطوبت پایین نریزد و تمام طول روز ماندگاری داشته باشد. اگر تمایل به خرید ریمل انعطاف پذیر مک دارید می توانید به فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی لیلیوم مراجعه کنید.
برای خرید محصولات مک اصل با لیلیوم تماس بگیرید.
تلفن : 02188558997 - 09190063235
آدرس سایت : www.liliyome.com

نمایندگی آرایشی مک تهران

ریمل انعطاف پذیر مک

M.A.C InstaCurl Lash Mascara

حجم دهنده و بلند کننده مژه
ضد آب و رطوبت
بسیار سبک
عدم چسبندگی مژه ها
ضد ریزش، لک و تیرگی در اطراف چشم
با دوام و ماندگاری بالا در کل طول روز
عدم ایجاد حالت گلوله گلوله شدن ریمل بر روی مژه ها
دارای یک برس قابل تنظیم منحنی شکل، متناسب با هر فرم چشم
مناسب برای انواع چشم و حتی کسانی که از لنز استفاده می کنند.
آزمایش شده توسط متخصصین چشم
وزن : ۱۱گرم

ریمل-با-برس-انعطاف-پذیر-مک

نحوه استفاده از ریمل مک با برس انعطاف پذیر

ابتدا درب ریمل را به آرامی و به میزان دلخواه چرخانده تا منحنی در شکل قلم مو ایجاد شود.به هر اندازه که درب ریمل را بیشتر چرخانده و خم شود، حالت منحنی شکل قلم مو بیشتر افزایش می یابد.سپس قلم مو را از ریشه تا نوک مژه ها بر روی مژه ها کشیده تا نتیجه ی دلخواه حاصل گردد. با استفاده از این ریمل مک دیگر نیازی ندارید که برای فر کردن مژه های خود از وسیله دیگری استفاده کنید. برس انعطاف پذیر آن مژه هایتان را فر خواهد کرد. 

تفاوت برس انعطاف پذیر  و سایر برس ها

این برس کمی عجیب است، چون وقتی آن را از تیوب ریمل خارج می کنید کاملا صاف است و وقتی درپوش را کمی می چرخانید به شکل منحنی درمی آید. آنطور که برند مک در مورد این براش توضیح داده، دلیل تولید این برس تطابق آن با شکل مژه ها و چشم بوده است. ریمل های منحنی زیادی در بازار موجود است اما مزیت این ریمل به سایر ریمل ها این است که قابلیت انعطاف پذیری داشته و شما می توانید به هر اندازه که بخواهید به آن انحنا دهید. با این روش می توانید هم به مژه های داخلی و هم مژه های بیرونی دسترسی داشته باشید. بعلاوه وقتی برس صاف است مژه ها را از هم جدا کرده و جذاب تر نشان می دهد (شکل ۱) و وقتی منحنی شکل باشد مژه ها را فر کرده و به آنها فرم خواهد داد (شکل ۲) .

ریمل-انعطاف-پذیر-Mac

ریمل-انعطاف-پذیر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی