فروشگاه لوازم آرایشی لیلیوم

بررسی قیمت خرید لوازم آرایش لیلیوم

فروشگاه لوازم آرایشی لیلیوم

بررسی قیمت خرید لوازم آرایش لیلیوم

بایگانی
  • ۰
  • ۰

زیرساز آرایشی طبیعی مک ۳۰ میل لوسیونی با بافتی ژلی و بسیار سبک است که قرمزی و رنگ پوست را در حین افزایش نور خورشید کاهش می دهد.پرایمر مک  با فرمولاسیونی که حاوی سیلیکاست افکت ویژه ای به چهره می دهد. این زیرساز مک جلوه کرم پودر و پنکک روی پوست را بهبود می بخشد. همچنین ضد حساسیت، بدون چربی و مناسب انواع پوست میباشد. اگر قصد خرید پرایمر آرایشی طبیعی مک را دارید به سایت فروش آنلاین لوازم آرایشی Liliyome مراجعه کنید.
برای خرید محصولات مک اصل با لیلیوم تماس بگیرید.
تلفن : 02188558997 - 09190063235
آدرس سایت : www.liliyome.com

Mac-Prep-+-Prime-Skinزیرساز آرایشی مک

Mac Prep + Prime Skin
بسیار سبک
دارای بافتی ژلی
کاهش دهنده قرمزی ناشی از افزایش نور خورشید
دارای فرمولاسیون ویژه
پاکسازی کننده پوست
بهبود دهنده جلوه کرم پودر و پنکک روی پوست
ضد جوش و آکنه
نرم کننده و تمیز کننده پوست صورت
ایجاد هیدراتاسیون طولانی مدت
ضد حساسیت و آلرژی
فاقد چربی و روغن
مناسب تمام انواع پوست
حجم : ۳۰ میل

mac-primerنحوه استفاده از زیرساز مک

همانطور که از نام محصول مشخص است، پرایمر کار صاف و یکدست کردن پوست جهت انجام آرایش را انجام می دهد. با استفاده از پرایمر آرایش شما قطعا بهتر خواهد شد و جلوه بهتری پیدا خواهد کرد. لازم به ذکر است که پرایمرها فقط جنبه آرایشی ندارند بلکه یک محصول مراقبتی نیز به شمار می روند و از آسیب های احتمالی مواد آرایشی به پوست جلوگیری می کنند. بهترین روش برای استفاده از پرایمر، دستان و انگشتان خودتان است اما اگر می خواهید پوشش بهتری روی پوست داشته باشد می توانید از براش یا اسفنج مخصوص استفاده کنید. ابتدا صورت خود را با آب و صابون شسته و سپس از مرطوب کننده استفاده کنید و با نوک انگشتان به آرامی پرایمر را  روی صورت یا ناحیه مورد نظر پخش کنید. اگر احساس می کنید یک لایه پرایمر برای پوشاندن چین و چروک های چهره تان کافی نیست می توانید دو لایه از آن روی پوست خود بزنید.

primer-macمزایای استفاده از پرایمر مک

یکی از مزایای این پرایمر این است که به ماندگاری آرایش روی پوستتان کمک شایانی می کند. برای مثال اگر صبح زود به سر کار می روید می توانید آن را روی پوست خود زده و سپس آرایش کنید. وقتی غروب از سر کار برگردید حتما متوجه خواهید شد که آرایشتان نسبت به صبح تغییر چندانی نکرده است. البته این موضوع مستلزم آن است که سایر مواد آرایشی شما هم مرغوب بوده و به درستی انتخاب شده باشند. مورد دیگری که می توان از مزایای پرایمر به حساب آورد این است که می توان از آن بدون آرایش هم استفاده کرد. یعنی اگر از آن دسته افرادی هستید که به آرایش علاقه چندانی ندارید می توانید فقط از مرطوب کننده و سپس پرایمر روی پوستتان استفاده کنید. باور غلطی که بین عده ای وجود دارد این است که استفاده از پرایمر ممکن است پوست را چرب و سنگین کند در صورتی که اگر به ویژگی های پرایمر مک در قسمت بالا دقت کنید متوجه می شوید که فاقد چربی است و به کم کردن چربی پوست هم کمک می کند. از آنجایی که برند مک در ساخت این زیرساز از سیلیکا استفاده کرده، این محصول به صافی و یکدستی پوست کمک بسیار زیادی می کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی