فروشگاه لوازم آرایشی لیلیوم

بررسی قیمت خرید لوازم آرایش لیلیوم

فروشگاه لوازم آرایشی لیلیوم

بررسی قیمت خرید لوازم آرایش لیلیوم

بایگانی
  • ۰
  • ۰

ریمل ابرو مک

ریمل ابرو مک به ابروها درخشش و حالت می بخشد. سفت نشده و ابروها را خشک نمیکند. ریمل ابروی مک دارای رنگهای شفاف و طبیعی بوده و دارای بافتی ژلی و فاقد چربی می باشد. ریمل ابرو کمک شایانی به قرینه سازی و زیباتر کردن ابرو میکند و ریمل ابروی مک انتخاب بسیار مناسبی می باشد. ریمل ابرو مک گرل بوی یکی از رنگهای پرآوازه این محصول است. فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی لیلیوم عرضه کننده این ریمل ابرو و سایر محصولات برند مک می باشد.
برای خرید محصولات مک اصل با لیلیوم تماس بگیرید.
تلفن : 02188558997 - 09190063235
آدرس سایت : www.liliyome.com

Mac Brow-Set1بررسی ریمل ابرو مک

Mac Brow Set

ضد آب
دارای بافتی ژله ای
فاقد چربی
با دوام و ماندگاری ۸ ساعته
بدون ایجاد چسبندگی
پوشش دهی یکنواخت و یکدست
عدم ریزش در اطراف چشم
بسیار سبک
حالت دهنده ابروها
با قابلیت قرینه سازی ابروها
عدم ایجاد پوسته پوسته شدن و یا سفت شدن
تست و تأیید شده توسط متخصصین چشم
قابل استفاده برای افرادی که از لنز استفاده می کنند
دارای ترکیب رنگ
وزن : ۸ گرم
شماره مجوز (IRC)/پروانه بهداشت : 0080003004755699

ریمل-ابرو-macنحوه استفاده از ریمل ابرو مک

برای اینکه ابروهای شما پرپشت تر و زیباتر به نظر برسد لازم است که از محصولی مطمئن و کارآمد استفاده کنید. بنابراین قبل از اینکه آرایش خود را آغاز کنید ابتدا صورت خود را شسته تا مطمئن شوید که آلودگی و چربی روی آن وجود ندارد. سپس با قلموی این ریمل ابرو به آرامی در جهت خواب موهای ابرو کشیده تا هم آن را مرتب کرده و هم جلوه بهتری به آن بدهید.

ریمل-ابرو-مکچرا از ریمل ابروی مک استفاده کنیم؟

همانطور که می دانیم ابرو نقش بسزایی در زیبایی چهره و آرایش دارد. سبک آرایشی ما در ایران و همینطور فرم ابروها همیشه به شکلی بوده که اکثر افراد ابروهایی پرحجم و پررنگ را به ابروهایی نازک و کمرنگ ترجیح می دهند. از طرفی هیچ کس حاضر نیست محصولی استفاده کند که باعث ریزش مو، ابرو و مژه هایش شود چرا که در صورتی که چهره آرایشی نداشته باشد این عوامل جزء مهم ترین فاکتورهای زیبایی هستند. بنابراین استفاده از یک ریمل ابرو و حتی یک ریمل مژه مناسب مستلزم آن است که از اصل بودن محصول و کیفیت آن مطمئن باشید. فروشگاه لیلیوم این افتخار را دارد که عرضه کننده محصولات اورجینال از بهترین برندهای دنیاست. بنابراین با خرید این محصول می توانید مطمئن باشید که محصولی با کیفیت بالا و مطمئن دریافت کرده اید که زیبایی ابروهای شما را دوچندان کرده و آن را پرحجم و پررنگ تر نشان می دهد. محصولی که پس از استفاده از آن می توانیم این اطمینان را داشته باشیم که از حجم ابروها کاسته نمی شود و به پوست آسیبی نخواهد رسید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی